Sık Sorulan Sorular

1KURULUM
Altered:Nozzle püskürtme başlıkları, piyasada yaygın olarak bulunan tüm bataryalara uyan adaptörlerle sunulmaktadır. Kurulum kılavuzu, ambalaj içinde gönderilmektedir. Daha ayrıntılı bilgi, aşağıdaki kurulum videolarında bulunmaktadır.
2ÜRÜN, MEVCUT MUSLUĞUMA UYAR MI?
Altered:Nozzle sökülebilir aeratörlere yönelik sökülebilir soketli birçok musluğa uyumludur. Ambalaj içinde ürünün yaygın olarak bulunan 3 musluk boyutu, yani standart (20.8 mm), junior (18.1 mm) and Tom Thumb (15 mm) ile uygun olarak kullanılmasını sağlayan adaptörler gönderilmektedir.

Aşağıdaki boyut kılavuzunu yükleyerek kendi musluk boyutunuzu ölçebilirsiniz.
3ÜRÜN, MEVCUT SU TESİSATIMLA ÇALIŞIR MI?
Altered:Nozzle, basınçsız kazanlara bağlanarak kullanılan bataryalarla kullanılamaz. Çift akış için en az 3 BAR, tek akış domu için ise en az 1.5 BAR değerinde basınç önerilir. Çapraz akışın önlenmesi için sıcak ve soğuk su temin düzeneklerine çek valfi monte edilmesi önerilir.
4BATARYAM GÖRÜLMEZ AERATÖRLÜ
Ürünlerimiz, maalesef şu anda bu tür musluklarla kullanılamamaktadır. Ürünlerimiz, şu anda sadece sökülebilir soketli ve sökülebilir aeratörlü musluklarla çalışmaktadır.
5HANGİ ÜLKELERE SEVKIYAT YAPIYORSUNUZ?
Şu anda UPS ile tüm ülkelere sevkiyat yapıyoruz. UPS ile tahmini sevkiyat süresi, sipariş tarihinden itibaren 5 ila 7 gündür.

Avrupa içinde Standart Posta Paketi hizmetiyle de sevkiyat yapılmaktadır. Bu sistemde tahmini sevk süresi, en az 10 gündür. Ancak bu sistemde izlem numarası ile gönderi takibi yapmak mümkün değildir.
6SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?
Evet, edebilirsiniz. Ürünlerimiz, 14 günlük para iade garantisi kapsamında satılmaktadır. İade başvurunuzu, support@alteredcompany.com adresine yapabilir, bu adresten iade koşulları ile ilgili bilgi de alabilirsiniz.

İade edilen tüm ürünler, orijinal ambalajında ve tam ve eksiksiz olmalıdır. Üzeri çizilmiş, hasarlı ürünleri veya sağlam orijinal ambalajında iade edilmeyen ürünler kabul edilmemektedir. Bu tür ürünler, masrafı size ait olmak üzere tarafınıza iade edilir.
7TESLİMAT ADRESİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?
Teslimat adresini değiştirmek istemeniz durumunda siparişinizi verdikten sonra en kısa zamanda bizi ararsanız isteğinizi yerine getirmek için elimizden geleni yaparız. Ancak ürün sevk edilmişse taşıma sırasında adres değişikliği yapmamız mümkün değil.
8GÜMRÜK HARÇLARI VEYA KDV BAKIMINDAN İLAVE MASRAF ÖDEMEM GEREKİYOR MU?
Altered.company.com üzerinden AB üyesi olmayan bir ülkeden sipariş verildiğinde ürünler ilgili ülkede ithalat vergisi ve harçlarına tabi olabilir. Ürünün gümrükten çekilmesi sırasında oluşabilecek vergi ve harçlar alıcı tarafından ödenir. Denetimimiz dışında olan ve ülkeden ülkeye büyük değişiklikler gösterebilen bu tür vergilerin ne kadar tutabileceği konusunda şirketimizce herhangi bir bilgi verememekteyiz. Bu konuda daha ayrıntılı bilgi almak için yerel gümrük dairesine başvurmanızı öneririz.

Vergi ve harç nedeniyle teslim alınmayan paketlerle ilgili sevkiyat masrafları ve vergiler iade edilmez. KDV, AB üyesi ülkeler için geçerlidir.
9İADE EDİLEN ÜRÜNLE İLGİLİ SEVKİYAT (MÜŞTERİ TARAFINDAN TESLİM ALINMAYAN ÜRÜNLER İÇİN)
Müşterinin ürünü teslim almaması durumunda ürün Altered şirketine geri gönderilir. Altered şirketinin taşıma ve idari masraflarının karşılığı olarak müşteriden makul bir miktarda masraf alınır.
10ÜRÜN PAKETİ İÇİN BİR PARÇA EKSİK İSE NE OLUR?
Paket içinde parça eksik olup olmadığını iki kez kontrol ediniz. Eğer eksik parça varsa support@alteredcompany.com adresinden bizimle temasa geçiniz: Eksik parçalar tarafınıza gönderilecektir. Ürünü çevrimiçi mağazamızdan değil de tedarikçi firmadan sipariş vermişseniz ilgili firmaya başvurunuz.
11ÜRÜNÜN HASARLI OLMASI DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?
Ürün size ulaştığında herhangi bir şekilde hasarlı ise support@alteredcompany.com adresine bire-posta iletisi gönderiniz. Bu durumda hasarlı parçalar yenisiyle değiştirilerek tarafınıza gönderilecektir. Ürünü çevrimiçi mağazamızdan değil de tedarikçi firmadan sipariş vermişseniz ilgili firmaya başvurunuz.
12NASIL ÖDEME YAPABİLİRİM?
Visa, MasterCard, American Express ve Apple Pay üzerinden ödeme yapabilirsiniz. Fiyatlarımız, Euro’dur.
13GÜMRÜK VERGİSİ VEYA KDV BAKIMINDAN İLAVE MASRAF ÖDEMEM GEREKİYOR MU?
Çevrimiçi sitemizdeki tüm fiyatlar, KDV hariç fiyatlardır. KDV, AB üyesi ülkelerden yapılan siparişler için geçerlidir. Ülkenizde gümrük ve ithalatla ilgili vergi ve harçlar söz konusu olabilir.

Fiyatlarımız, Euro (EUR) üzerinden belirlenmiştir. Altered.company.com üzerinden AB üyesi olmayan bir ülkeden sipariş verildiğinde ürünler ilgili ülkede ithalat vergisi ve harçlarına tabi olabilir Ürünün gümrükten çekilmesi sırasında oluşabilecek vergi ve harçlar alıcı tarafından ödenir. Denetimimiz dışında olan ve ülkeden ülkeye büyük değişiklikler gösterebilen bu tür vergilerin ne kadar tutabileceği konusunda şirketimizce herhangi bir bilgi verememekteyiz. Bu konuda daha ayrıntılı bilgi almak için yerel gümrük dairesine başvurmanızı öneririz.

Bunun yanı sıra altered.company.com üzerinden verdiğiniz siparişlerde ‘İthalattan Sorumlu Kişi’ olarak kabul edildiğinizi, bu nedenle de ürünün ithal edilmesini istediğiniz ülkenin tüm yasa ve mevzuatına uymakla sorumlu olduğunuz konusunda bilgilerinizi rica ederiz.
14ÜRÜNÜ İADE ETTİKTEN SONRA KAÇ GÜN İÇİNDE PARA İADESİ YAPILIYOR?
İade edilen ürünlerin elimize ulaşmasından sonraki 10 gün içinde paranız iade edilmiş olmaktadır.
15GARANTİ SÜRESİ NE KADARDIR?
Altered ürünleri, satın alma tarihinden itibaren 2 yıllık garanti kapsamındadır.

Altered firması, gerek tasarım gerekse işçilik olarak ürünleriyle gurur duymaktadır. Sattığımız her ürünün en mükemmel şekilde üretilmesi için her türlü çabayı gösteriyoruz. Altered ürünlerinin yüksek standartlarımıza uymadığı nadir durumlarda sorunu çözmek için her zaman elimizden geleni yapmaya hazırız.

Garanti ile daha ayrıntılı bilgi için bkz: Ürün ve Özenli Kullanım Bilgileri
16ÜRÜN, NEVCUT SU TESİSATIMLA ÇALIŞIR MI?
Ürünlerimiz, basınçsız çalışan düzeneklerde kullanılmaya uygun değildir. Mevcut basıncın Çift Akış fonksiyonu için en az 3 BAR, Tek Akış Dom için ise en az 1.5 BAR olmasını tavsiye ediyoruz.
17BATARYAM GÖRÜLMEZ AERATÖRLÜ. ÜRÜNÜNÜZ BU TÜR MUSLUKLARLA UYUMLU MU?
Maalesef uyumlu değil. Ürünümüz, sadece sökülebilir aeratörlere yönelik sökülebilir soketli musluklarda kullanılabilmektedir.
18ÜLKEMİZDEKİ SU KALİTESİ DÜŞÜK. BUNUN ÜRÜNE ETKİSİ OLUR MU?
Ürünümüz, standart aeratörlerle kıyaslanabilecek partikül filtresi ile donatılmıştır. Bu nedenle mevcut aeratörünüze kıyasla aynı kalitede olacaktır. Ürün, kolaylıkla sökülerek temizlenebilir.
19ÜLKEMİZDEKİ SU, ÇOK SERT VE KİREÇLİ. BU, ÜRÜNÜ VE ÇALIŞMASINI NASIL ETKİLER?
Diğer aeratörlerde olduğu gibi kireç birikmesi ürünü olumsuz etkiler. Ancak bu etki mevcut aeratörünüzde olduğundan daha fazla olmaz. Kireci çözmek için başlığı geceden sirkeye yatırmanızı öneririz. Bu işlem kireci giderecek, ürünü temizleyecektir.
20ÜRÜNÜ TEMİZLEMEK İÇİN NE YAPMALIYIM?
Başlığı musluktan sökün ve parçaları ayrı ayrı temizleyin. Temizlik için su ve sirke kullanabilirsiniz.
21ARIZA TESPİTİ VE ONARIM - ALTERED:NOZZLE ÜRÜNÜM SU SIZDIRIYOR.
Başlıkta sızdırma varsa aşağıdaki bilgiler size faydalı olacaktır: Standart / Junior tip bataryalar için:

Kullanım kılavuzundaki C parçasının (metal/plastik contanın) plastik kısım aşağıya gelecek şekilde yerine geçmiş olup olmadığını kontrol edin. Orijinal plastik contanızı tekrar kullanmayı unutmayın. Kullanım el kitabındaki H parçasını okuyun. Soketi sıkıştırmayı deneyin. Gerekirse pense kullanın.
Tom Thumb tipi bataryalar için:

Kullanım el kitabında E parçasını, pirinç adaptör halkasını kullanmaya ihtiyaç olup olmadığını kontrol edin. Aynı zamanda sizin orijinal H contanızla ilave bir F contası kullanmaya ihtiyaç olup olmadığını kontrol edin.
22MUSLUĞUM BUHAR MODUNDA TAKILDI. NE YAPMALIYIM?
Musluğunuz Buhar Modunda takılı kaldıysa herhangi bir şekilde bozulduğu anlamına gelmez. Bu durumda musluğu sökün ve nazik bir şekilde bir İngiliz anahtarı / pense ile üst kısmından tutarak musluğu döndürün. Bu işlemi elle yapmayın.
23SAP KISMI SÜREKLİ OLARAK MUSLUKTAN DÜŞÜYOR. DÜŞMEMESİ İÇİN NE YAPMALIYIM?
Sap kısmı, muslukta durmuyorsa aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:

1. Vidanın sap kısmı boyunca takılmadan gittiğini kontrol etmek için sıkıştırmadan takmayı deneyin.

2. Vida sıkışma yapıyorsa aylan anahtarını kullanın, yuvaya girinceye kadar sıkıştırın. Bu işlem, metal kalıntıları temizler.

3. Bunu yaptıktan sonra sap kısmını musluğa geçirebilirsiniz.
24PÜSKÜRTME MODUNDA DAHA FAZLA SU ÇIKMASINI İSTİYORUM. BU MÜMKÜN MÜ?
Evet, mümkün. Püskürtme modunda daha fazla su çıkması için Musluğun tepesindeki tapayı çıkarın. Daha ayrıntılı bilgi için kullanım el kitabına bakın.
25MUSLUĞU KAPATTIĞIM ZAMAN SU DAMLAMAYA DEVAM EDİYOR. NE YAPMALIYIM?
Bataryayı kapattıktan sonra su damlıyorsa batarya içinde hava kalmış demektir. Su akarken sıkışan hava, musluğu kapattığınızda basıncın düşmesiyle genişler. Oyun kısmı normalden fazla eğimli olan bazı tip bataryalarda hava kalabilir, musluk kapandığında damlamaya neden olur. Bu durumda Musluğu püskürtme moduna alarak bir süre püskürtünüz. Damlama duracaktır.
26MUSLUK İLE KROM SAP ARASINDA BOŞLUK VAR (SAP KISMI TAM OLARAK TAKILI DEĞİL)
Sapı doğru bir şekilde yerleştirip yerleştirmediğinizi kontrol edin. İşlem, kurulum föyündeki resimlerde gösterilmiştir. Küçük ‘’topuzun’’ doğru yuvaya geçirilmesi gerekmektedir.

Kaymaması için Musluğun arka tarafına çok fazla girecek şekilde vidalanmamasına dikkat edin. Siyah o-contayı da ıslatabilirsiniz. Sap kısmını kaydırmak için biraz itin.